Zdravé svačiny 3x jinak

To, co Vás hodně zajímá jsou bezpochyby vždy recepty a konkrétní tipy na hubnutí. Proto jsem se rozhodla, že příští článek musí být v tomto duchu. A tak bych Vám chtěla dnes dát tipy na 3 svačinky. 

Chodí mi také dotazy tipu: “Jani, pojedu s rodinkou pryč, co si mám připravit s sebou, aby to bylo rychlé a snadné?”.

Každý bychom chtěli trávit v kuchyni, co nejméně času a to u svačinek jde!

SVAČINA Č.1

JOGURT s granolou 

  • bílý tvarohový jogurt s vanilkou
  • granola (podobá se müsli)

Pozor. U této svačiny záleží 1) na množství (aby se ze svačiny nestal hlavní chod) a 2) na tom, jakou granolu použijete. Protože opravdu ne všechno je vhodné.

Hodně z výrobků, které nabízí velké obchodní řetězce, nejsou vhodné. Tyto müsli nebo granoly obsahují cukry a různé tuky – palmové oleje atd. Tím se ze zdravého hlavního chodu stává něco, co má ke zdravému pokrmu hodně daleko.

A právě na to, jaké müsli je vhodné mi chodí hodně dotazů, je vidět, že müsli spousta z Vás miluje. A tak jsem se rozhodla, že začnu hledat nějakou opravdu kvalitní, zdravou variantu. A našla jsem. Jednu takovou kvalitní granolu nabízí společnost Powerlogy. Když jsem se podívala na složení, zjistila jsem, že je opravdu skvělé. Obsahuje:

BIO rýžové, pohankové a quinoové vločky 60 %, křupavé mandle, med, strouhaný kokos, kokosový olej, kokosové lupínky, lyofilizované jahody.

A tak jsem je oslovila a domluvila se na spolupráci. Nikdy bych nespolupracovala s někým, komu nevěřím, že prodává kvalitní výrobky, nebo co jsem sama nezkusila.

Granolu od Powerlogy doporučuji, a pokud se Vám líbí, koupit si ji můžete na odkazu tady.

Teď k tomu množství, jak by měla vypadat správná svačinka. Do bílého jogurt dejte 1-2 lžičky granoly a je hotovo. To je ideální množství, které Vás zasytí.

Pokud byste chtěli snídani, je třeba dát granoly více (čtvrt mističky).

Granolu lze nasypat do krabičky a je možné ho vzít pohodlně na cesty.

SVAČINA Č. 2

Knäckebrot, tvarohová pomazánka, zelenina

2 ks knäckebrotu

tvaroh

pažitka

sůl

okurka

rajče

paprika

Tvaroh se smíchá s nakrájenou pažitkou, osolí se. Zelenina se nakrájí na menší kousky. A je hotovo.

Rychlá svačinka je na světě a opět je možné si ji vzít kamkoliv s sebou na cesty.

SVAČINA Č. 3

Kousek ovoce, oříšky

  • banán
  • 5 ks mandlí

Rychlá, efektivní svačinka, která snad nepotřebuje dalšího vysvětlování. 🙂

Doufám, že se Vám svačinky líbily, a pokud ano, dejte vědět do komentářů 🙂

Chcete další inspiraci? Mimo svůj blog natáčím také na Youtube kanálu.

Chtěli byste vypracovat jídelníček na míru? Klikněte sem.

Mějte se krásně, 

Jana

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.