Výživa, co jíst při tréninku, novinky

Minulý týden byl ve znamení zařizování, nákupů a dovolené.

První 4 dny jsem byla v Plzni a měla jsem opravdu nabytý program. Zařídit důležité věci, nejen ohledně podnikání, ale i věcí pro sebe.

V pondělí jsem byla na kosmetice, kosmetička mi obarvila řasy a obočí a udělala mi základní péči + hydrataci. A jsem moc spokojená a šťastná, že jsem si vybrala právě jí. (Andrea Smolíková). Moc doporučuji.

Ve středu jsem byla u kadeřnice, na technice Davines- pigmenty. Pigmenty bez odstínu, pouze dodání lesku. Moje vlasy jsou zdravé a vypadají opravdu božsky. Salón v Prešovské, opět doporučuju!

Ve čtvrtek jsem podstoupila bělení zubů, s tím, že půjdu ještě na dobělení. Rozdíl je znát, ale nebylo to 100% to, co jsem chtěla. Dobělení mi to snad splní.

Ve čtvrtek odpoledne jsme jeli na dovču, na Šumavu, do hotelu Annín. Hotel je krásný, servis super, jídlo v restauraci skvělé. Kdo miluje čerstvé ryby, přijde si tam na své. Sádky ryb jsou nedaleko hotelu. Hned první den jsem ochutnala pečeného pstruha. Opravdu výborný, druhý den candáta, taky skvělý. V hotelu jsem byla na masáži. Několikrát ve výřivce a v bazénu. Bylo tam krásně.

Ale teď zpět k hlavnímu tématu.

Sportuju 5x týdně, a abych se cítila fit a zdravě, rozhodla jsem se pro doplňky, které pomáhají proti únavě a podporují celkové zdraví. Mimo doplňků stravy jsem zařadila i některé super potraviny.

Doplňky stravy, vitamíny:

1. Supergreens, od značky Czech Virus:

Směs ovoce a zeleniny a řasy Chlorelly pro dodání vitamínů

Chuťově opravdu dobré, chutná jablíčkově, to proto, že nejvyšší podíl je právě jablečná vláknina. Odměrku si dám do shakeru a smíchám s vodou. Piju ráno na lačno jako první výživu dne.

Co si od toho slibuju?

Že dodám tělu přírodní vitamíny, které jsou obsaženy v ovoci a zelenině a posílím imunitu.

2. Vitamíny pro sportovce, Viridian, Velká Británie

Obsahuje nespočet vitamínů, které jsou vhodné doplňovat při sportu. Značku Viridian jsem si vybrala pro její kvalitu zpracování. Dávám si jednu tabletku ráno po snídani.

Co si od toho slibuju?

Že budu mít energii i při náročném dni, kdy nejen sportuju, ale mám i jiný pohyb. Už jsem na sobě pocítila, že mi energie schází, po 5. dni potřebuji volno (i přesto, že jsem 3. den volno měla a 5. den jsem měla mít trénink).

3. Rhodiola Rosea, Viridian

Vzácná rostlinka, která podporuje dobrý spánek a dobrou psychickou pohodu. Je to přírodní stimulant.

Co si od toho slibuju?

V poslední době jsem vlivem stresu špatně usínala nebo se probouzela uprostřed noci a už jsem nemohla usnout – v 1 hod, ve 2 hod… Tabletky beru pár dní a zatím to na mě funguje skvěle. Spím celou noc, nedělá mi problém usnout na hodinku přes den, když toho mám hodně. Spím tvrdě, jen tak mě nic nevzbudí.

Zatím jsem se vším spokojená. Supergreens jsem brala cca 3 dny, pak jsem musela přerušit kvůli bělení zubů (držím bílou dietu), ale zase s užíváním brzy začnu.

Všechny 3 produkty koupíte zde: Veganza.

Superfoods:

1. Kakaový prášek -raw powder, vysoké kvality, zdravý zdroj vitamínů
  1. PB2 = arašídový prášek, po smíchání s vodou vznikne tekutější arašídové „máslo“, výhodou PB2 je, že neobsahuje tolik tuků jako klasické máslo, je vhodný při redukční dietě, kterou momentálně mám
  2. Goji- další super potravina, která obsahuje spoustu vitamínů- zn. Wolfberry

Novinky

1. Trendy lunch od zn. Melvit – budu nově zkoušet, sama jsem zvědavá na kvalitu. Jedná se o zelenou čočku, bulgur a kroupy= zdravý luštěninový oběd (foto pod článkem)

V balení jsou 4 pytlíčky po 100g.

1. Těstoviny z červené čočky zn. Green Apotheke

Zakoupeno v lékárně v Plzni. Líbí se mi italský styl- tvar těstovin. Těstoviny z červené čočky jsem měla již dříve a jsou moje oblíbené. Dostanu do sebe luštěniny, jsou vařené za pár minutek a jídlo na talíři vypadá skvěle. K těstovinám si dělám různé zeleninové směsy.

1. Perfect Dish – Těstoviny z rostliny Konjak

Jsou to těstoviny, ale ve skutečnosti obsahují hodně vlákniny a málo sacharidů. Bez lepku a sóji. S receptem uvnitř. Pro mě novinka, zatím jsem nezkoušela.

(Použijte místo běžných vysocekalorických příloh, ideální pro redukční dietu).

1. Proteinová kaše pohanková- zn. Restart energy

Jde o syrovátkový pokrm, oslazený stévií a hroznovým cukrem, obsahuje superfoods -chia semínka, goji a macu. Bez lepku. Rychlá alternativa snídaně. Vhodné pro sportovce.

1. Proteinový slim shake s L-carnitinem a vlákninou- protein při sportu, vhodný při redukční dietě

Oboje pro mě novinky, rychlovky. Výrobce Restart Energy, ČR.

A to je z novinek z výživy vše. Těším se až vyzkouším nově objevené potraviny. Dám vědět, jak chutnali, a co jsem si z nich dělala. Příště Vám ukážu můj nový outfit, nové kousky a taky kosmetické produkty. Je toho opravdu dost v poslední době.