Rok 2018

Rok 2018

21.01.2018

Konečně jsem najela zas na „režim“ a pravidelně běhám! Chodím 3x týdně běhat do fitka na pás. V zimě totiž nesnesu dýchat ledový vzduch. A tak je fitko jasná volba. Snažím se o sebe starat o trochu více, nastolit si tempo a dodržet plán. Chci být zas o něco lehčí, vyrýsovanější a zkrátka víc sexy do léta. A věřím, že se mi to povede!

 Nedávno jsem měla příležitost mluvit s jednou zajímavou paní. Byla to paní přes výživu. Moc chytrá a znalá, to musím říct. Poradila mi dvě docela důležité věci. Stávalo se mi totiž, že jsem často začala být nemocná, po nějaké době cvičení. A ona mi vnukla myšlenku, že je dobré při fyzické aktivitě doplňovat vitamíny. Říkala jsem si, že jím zdravě, že to snad nebude potřeba, ale dala jsem na její radu, a koupila jsem si vitamíny pro sportovce. A teď je každý den baštím. Stačí si pytlíček vysypat na jazyk, nechat rozpustit a je to. Sama jsem zvědavá, zda mě to ochrání před nemocemi, zda se budu cítit lépe, plná energie a svěží. Druhou věcí, kterou mi doporučila bylo, jíst vice hovězí maso. Pravda je, že jím různorodou stravu, snažím se jíst hodně ryby, maso si také dopřávám, ale hovězí maso si dávám opravdu minimálně. A tak jsem doporučení uposlechla a v restauraci jsem si objednala hovězí steak. Překvapilo mě, jak byl chuťově vynikající! Doplnila jsem vitamíny a sama jsem zvědavá na výsledky.

Můj momentální plán: 3x týdně běh, každý den doplňovat vitamín C,B a magnesium, jíst zdravě, vyváženě a různorodou stravu. Do budoucna zařadit Pilates. A možná I jiný trénink jako crossfit, piloxing. Věnovat se více tanci, protože mě baví. Chodit více na čerstvý vzduch. Pít více vody. Být denně aktivní, více v pohybu, pobíhat místo pomalé chůze, protahovat se.

Krásný leden!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *