Moje oblíbené jídlo!

Moje oblíbené jídlo!

Ahoj všem, máme polovinu ledna 2017 za sebou a v dnešním příspěvku bych se s Vámi chtěla podělit o to, jak se nyní stravuji. Mám docela přísný režim, a to proto, že nechci přibrat. Mám novou práci, kde jen sedím, takže je nezbytné abych měla jídlo, tak jak má být. Opravdu nechci přibrat! Vážím od 53-53,5 kg stále a chci si to udržet, ještě lépe něco shodit :-).

Můj režim v roce 2017:

6:45 budíček

7:30 Snídaně: nejčastěji kaše – pohankovo-rýžová, bez mléka, s mletým kokosem nebo s mákem, „Superfoods“- jako třeba Goji nebo „Acai berry“, med a kousek čerstvého ovoce – kiwi, kaki apod.

10:30 Svačina: tu už si dávám v práci a záleží, v kolik hodin jdu poté na oběd- nejčastěji jsem svačila, a to jablko a pár oříšků (3 kusy).

12:30 Oběd: zdravý, lehký, který mě na dlouho zasytí. Pohanka s tofu a spousta zeleniny. Kuřecí plátek s pohankou a opět zelenina anebo bulgur s vepřovým masem a zeleninovou omáčkou.

16:00 2. Svačina: jogurtový nápoj nebo ovoce nebo zeleninový salát.

18:00 – 19:00 Večeře: kuřecí maso, zeleninový salát, jáhly

Před večeří stíhám ještě doma uklidit, takže trochu toho pohybu je. Do práce jezdím MHD, ale nejedu přímo k blízkosti práce, vystupuji o pár zastávek dříve a jdu procházkou pěšky do práce – cca 10 minut svižnou chůzí. Zatím se cítím fajn, ale je jasné, že v budoucnu budu muset přidat aktivní sport, alespoň 3x týdně!

O víkendu mám velký uklízecí den – a to většinou v sobotu (dneska) a v neděli se snažím relaxovat. Sportovat bych chtěla v pracovním týdnu, protože o víkendu potřebuji uklízet a dohánět všechno, co v týdnu nestihnu, jako je třeba blogování, čtení knížek, věnování se podnikání a tak. 🙂

Potraviny, které si chystám koupit:

Ještě se chci zmínit o pár „superfoods“ i normálních, které mám v plánu si pořídit:

1. Matcha čaj – tzv. „superfood“ – jedná se o opravdu kvalitní čaj. Rozemletý na jemňounký prach. Z matcha čaje se dají vyrobit i super zdravé dezerty. Jeho kvalitě však odpovídá i jeho cena, takže si ho dopřeji asi jako vlastní dáreček k narozeninám ( ty se už blíží :-))

2. Snídaňová kaše – špaldová mouka. Jelikož se vracím ke sladkým snídaním, tak musím uznat, že mi špaldová kaše chutnala vždy nejvíc.

3. Mandlové mléko – kravské jsem úplně vypustila, stejně tak téměř i jogurty. A důvod byl prostý… nemám na ně vůbec chuť.

4. Cizrna – pro výrobu vlastní pomazánky -tzv. hummusu. Anebo do práce super rychlého salátu s cirznou a zeleninou.

5. Sojanéza – pro rychlo- zdravé obědy, lze sojanézu nahradit za klasickou majonézu. Chuť je super a jídlu dodá šmrnc.

Rok 2017 začal a já doufám, že bude super super úspěšný!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *