Moje hubnoucí výzva

Moje hubnoucí výzva aneb jaké jsou klíčové kroky, díky kterým jsem úspěšně zhubla  

Krásný den,
Dovolte mi s Vámi sdílet mou hubnoucí výzvu do plavek: 27 dní do plavek. Výzva to pro mě byla, a to nejen ve snažení pořádně makat, ale také v tom smyslu dokumentovat každý den, co jím, zapisovat si přesně můj jídelníček a jídla aranžovat a fotit. Ale udělala jsem to pro Vás ráda, pro Vás, kteří mě sledujete a hledáte inspiraci v tom, co jíst, zhubnout nějaké to kilíčko, ale hlavně cítit se dobře, protože o tom to celé je. O pocitu. O spokojenosti.

Splnila jsem svůj cíl?

Cíl této výzvy jsem SPLNILA, zhubnout a vyrýsovat se mi podařilo.

Můj cíl je být zdravá silná a plná energie a zároveň se cítit dobře ve svém těle. Zhubla jsem celkově 2 kg a tady je přehled úbytku v cm:
pas nyní: 62 cm, úbytek 4 cm
břicho: 74 cm, úbytek 2 cm
boky: 88 cm, úbytek 6 cm
stehno: 51 cm, úbytek 3 cm.

Celkový pocit: cítím se skvěle a jsem na sebe pyšná! Změna je i viditelná. A jsem ráda, že se mi podařilo posunout se zase o kousek dál své vysněné postavě a zkrátka, že jsem si dokázala, že to jde.

Zdokumentovala jsem cestu, která funguje a může být inspirací pro Vás ostatní. Všechny mé příspěvky, den po dni najdete na Facebooku a na mém Instagramu.

Jak jsem si po celou dobu vedla?

Musím uznat, že jsem nesportovala úplně, tak často jak jsem si plánovala, ale když už jsem makala, tak jsem do toho dávala vše. Běh minimálně 30 minut, spíše okolo hodiny, anebo tréninky na celé tělo, zejména na moje slabiny. Pohybu nebylo tolik, kolik jsem si představovala, ale za to jsem VŽDY poslouchala svoje tělo. A to hlavně tehdy, když jsem se necítila, neměla jsem energii (hlavně díky povinnostem a cestování), vynechala jsem ten den sport, ale vynechala jsem ho naprosto vědomě a bez výčitek.

POSLOUCHAT SVÉ TĚLO JE NAPROSTO KLÍČOVÉ.

Pojďme se ale nyní zaměřit na to nejdůležitější, na klíčové body, díky kterým jsem zhubla, a díky kterým můžete zhubnout i Vy, pokud se jimi budete řídit.

Bod č.1

Během výzvy jsem vyřadila mléčné výrobky

Cukr

A bílou mouku (a obecně mouku jsem hodně omezila)

 Bod č. 2

Absolvovala jsem lymfatickou masáž a zaměřila jsem se na podporu správné funkce lymfatického systému. V jakém smyslu?

-zařadila jsem křemelinu

-cvičila jsem jógu pro podporu lymfatického systému

+ vše z bodu č. 1

A jsem přesvědčená, že správná funkce lymfatického systému podpoří hubnutí, zmírní celulitidu a odstraní otoky.

Bod č. 3

Po celou dobu jsem se snažila být aktivní

Pokud jsem ten den necvičila, alespoň jsem nachodila přes 10 tisíc kroků

Zařadila jsem plavání

A když jsem cítila, že nechci nic dělat, dovolila jsem si to a odpočívala jsem.

 Bod č. 4

Navýšila jsem pitný režim (ne přehnaně)

A to jednoduše proto, že jsem si byla vědomá, že piju nedostatečně, jen někdy bylo těžké pitný režim dodržet, ale v této výzvě jsem se na to soustředila a opravdu se mi dařilo vypít dostatek. Také jsem vyřadila kávu a omezila čaje (dříve jsem vypila přes den i několik šálků, zbytečně moc).

 Bod č. 5

 Můj jídelníček neobsahoval žádné snídaňové těžké kaše, ovesné vločky, ale spíše jsem je nahradila ovocnými šťávami nebo ovocnými miskami s oříšky.

 Bod č. 6

Nevážila jsem se každý den a tím jsem si nevytvářela negativní myšlenky

 Bod č. 7

Dostatečně jsem spala každý den.

 A závěrečný bod č. 8

Příliš jsem nelpěla na výsledku, ale řídila jsem se svými pocity.

 Těchto 8 bodů bylo klíčových k úspěšnému nastartování hubnutí a hlavně „nastartování“ správné funkce lymfatického systému, který je v mnoha případech důvodem proč nemůžeme zhubnout, proč se cítíme unavení nebo proč se cítíme těžcí a oteklí.

Po výzvě můžu říct, že se definitivně cítím lehčí, mám o něco víc energie, nejsem nafouklá a mám z toho obrovskou radost. Z toho důvodu jsem se rozhodla pokračovat v tomto stylu – více se zaměřovat na lymfu, odepřít si mléčné výrobky, pečivo (bílou mouku obecně) a bílý cukr. A to hlavně proto, že mi je opravdu lépe.

Jíst zdravě a lehce jde a není to žádná věda.

Přeji Vám krásný den!

Já si v následujících dnech budu užívat krásy moře a horkého písku na Kanárských ostrovech.

 

Jana Chalupová

Zdravestihla.cz

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *