Jak zhubnout díky správnému jídelníčku

Jak zhubnout díky správnému jídelníčku

03.02.2017

Díky mým zkušenostem, které jsem získala posledních půl roku vím, že se dá jednoduše shodit jen díky správnému jídlu! Ptáte se jak? Tak čtěte dál :-).

Můj příběh:
„Dlouho mě trápila nabraná kila, pracovala jsem v kanceláři, celý den jsem seděla u počítače a často jsem byla pod velkým stresem, práce mě nebavila, frustrovala mě, každý den jsem se do práce netěšila. Chtěla jsem moc zhubnout, ale nešlo to. Když jsem dala výpověď, začala jsem se dávat dohromady, jediné na co jsem myslela, bylo to, že budu sportovat každý den. Skutečnost však byla jiná. Se sportem jsem sice začala, ale rozhodně to nebylo každý den. Skončila jsem v práci a hned potom jsem jela na dovolenou. V létě bylo strašné vedro, a tak sportovat pořádně ani nešlo. Navíc jsme si na dovolené občas opekli buřta nebo ugrilovali jiné maso. Bílého pečiva jsme měli také dost. No a nějaký ten alkohol u večerního táboráku se také našel. Zkrátka moje plány se až tak nedařili. Po dovolené jsem běhání moc nedávala, venku v takových vedrech to zkrátka nešlo. Rozhodla jsem se cvičit Pilates. Cvičila jsem 2x týdně asi měsíc- až dva. Ale i to mi nevydrželo.“
 
Přesto jsem začala hubnout. Jakto?

Pouze dodržováním zdravé stravy!

Klíč ke správnému jídelníčku je jednoduchý: jezte spíše menší porce, pravidelně a hlavně pouze zdravé potraviny!

 
Tady jsou moje poznatky a moje doporučení:

 Omezte pečivo na minimum, avšak přílohy nevynechávejte.

 Nejezte moc cukrů – sacharidů, jako svačina může postačit zeleninová polévka.

Zařaďte do jídelníčku avokádo a oříšky.

 Nebuďte líní a dělejte si domácí zdravé pomazánky či saláty.

Jezte jablka a každý den jiné ovoce.

Jezte hodně zeleniny, ale střídejte varianty – čerstvé či dušené, může být občas i grilovaná.

 Jezte více ryby. Z masa si pak dopřávejte kuřecí, krůtí či libové vepřové.

Vynechte kupované Musli či těžké snídaňové kaše. Raději si dejte banán s mandlovým mlékem, chia semínka a med. Kdo má raději slané snídání, doporučuji vajíčka! Opět, ale omezte pečivo, doporučuji jen to celozrnné, avšak v malém množství.

Máte rádi pálivé? V malé míře, proč ne! Pálivé urychluje spalování a podporuje hubnutí.

Jídlo do práce si vařte doma. Tip na rychlý oběd? Šmakoun se zeleninou, jáhly anebo kuřecí steak s jogurtovým dipem, zeleninou a brambory.

 Rozvrhněte si svůj jídelní plán dopředu, jezte po 3-4 hodinách a nedodržujte pravidlo – jíst do 5 hodin odpoledne! Poslední jídlo si dávejte 2 hodiny před usnutím.

Přemýšlejte o tom, co jíte. Obměňujte jídla, nejezte 3 dny to samé.

Přijímejte dostatečné množství tekutin! Vody zejména, pít také můžete bylinné čaje anebo si vodu ochucovat např. citronem.

Pokud moje rady dodržíte, zcela jistě začnete hubnout. 🙂

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *